Tuesday, January 3, 2012

Tahun Baru 2012.

10,9,8,7,6,5,4,3,2,1
12:00 a:m
Euuuuhhhh bom bom bom kebaboom bom bom!


.
.
Bunyilah seruan percikan bunga api yang menggapai langit serba kegelapan, sambil mendengar sorakan rakyat jelata menyorak kegembiraan apabila tahun baru 2012 menjelang tiba.


Dasyat dasyat berjuta-juta orang turun padang menyaksikan. Tapi aku rileks jee duduk rumah countdown dalam hati jee. Tok seh lerr kuarkan nadi-nadi peluh untuk join sama. HAHA.
.
.
.
Jadi, dengan adanya tahun baru 2012 ni moga-moga menjanjikan sesuatu yang lebih baik daripada yang terbaik lah buat kita semua. Pengalaman sepanjang 2011 kita simpan sebagai kenangan yang tidak mungkin dapat kita ulangi.

Orang cakap ‘sejarah mungkin berulang’ sama seperti masa dan waktu. Tapi adakah ianya sama seperti kali pertama terjadi? Ohh tidak kan? Kenangan manis, tetap menjadi kenangan kita sampai bila-bila.

Bagi kenangan pahit, kegagalan yang berlaku sepanjang tahun 2011, kita gunakan sebagai azimat untuk lebih memotivasikan diri, bagi melalui liku-liku hari yang mendatang. Kita mana tahu kan nasib kita dikemudian hari. Apa pun, bangunlah dan berdiri semula dengan kaki kita sendiri.


………………………………………………………………………………

‘Always remember, everything that you do, you create by your own hands’

No comments:

Post a Comment